סדנאות והרצאות

סדנאות והרצאות2019-04-18T04:55:46+00:00

תהליך בניית הסדנה מתחיל באיתור צרכים ועבודת הכנה, במטרה להכיר את קהל היעד , את הסוגיות המעסיקות אותו, ו"לבנות" סדנה אפקטיבית ונכונה עבורו.

בהדרכות מועבר ידע פרונטאלי, עבודה בקבוצות, דיונים וסימולציות המותאמות לסיטואציות היומיומיות של העובדים והארגון.

הסדנאות מקנות כלים ואסטרטגיות להתמודדות עם אתגרים וסיטואציות ראשוניות מול אנשים וארגונים.

רושם ראשוני ושפת גוף בעולם המסכים
"30 השניות הראשונות שעושות את כל ההבדל"

למסר ה"שקט" יש יותר כוח ממה שיש למסר הגלוי. התכונה שבלטה ביותר ליושב מולכם, היא זו שתכריע על מכלול התכונות שלכם, והיא זו שתצבע את המשך מערכת היחסים העסקית או החברתית שלכם. היום הטכנולוגיה אכן חוסכת זמן, וזמן שווה כסף. עם זאת, היא הולכת ומקשה עלינו להתנהל פנים מול פנים. ככל שהדור מתקדם הוא מתקשר יותר ויותר דרך הטכנולוגיה. ולכן, אנחנו צריכים לנצל כל אפשרות שיש לנו בדרך הטובה ביותר כדי להשיג את המטרה שלנו, דרך רושם ראשוני ושאר המיומנויות הרכות.

נקודות מהסדנה: 

  • כלים יישומיים להתמודדות עם אינטראקציות בינאישיות בחיי היום יום.

  • כלים למיתוג עצמי ותרגולם בדרך אינטראקטיבית ומעניינת.

  • כיצד לקרוא את שפת גופו של הקהל ולהתמודד בצורה הטובה ביותר באותו זמן.

  • כיצד לזקק את המסר לזמן קצר וקולע – WIFM.

הכרות ויכולת ניהול השפה הבלתי מילולית מאפשרת לנו להעביר  מסרים בצורה נכונה ואפקטיבית ולפרש מצבים תקשורתיים מעבר לנאמר. שפת הגוף היא כלי מרכזי בהשגת תוצאות ניהוליות, עסקיות והעצמת קשרים בינאישיים.

ניהול קונפליקטים והתמודדות עם אתגרים
"קונפליקט הוא לא טוב או רע, כשהוא מנוהל היטב הוא הכרחי"

שינויים בחיים המקצועיים והאישיים מובילים לאי וודאות.

הצורך להתמודד בשינויים יומיומיים בעולם הדינאמי שלנו, מייצר סביבה המאופיינת באי וודאות ומתחים סביב העובד במגוון רבדים.

מתחים אלו יוצרים קונפליקטים ואתגרים רבים שמורידים את יכולת העובד לבצע את עבודתו ועל ידי כך מעכבת את התפתחות הארגון ועמידה ביעדים.

נקודות מהסדנה: 

  • מהו האתגר והקונפליקט?

  • קידום מטרת הפרט אל מול מטרת הכלל.

  • אסטרטגיות שכיחות הננקטות בעת קונפליקט וכיצד למנף זאת לטובתנו בשטח.

  • wifm – what's in it for me

  • סימולציות בתפקיד וקידום לפיתרון: משתנים ה"מזינים" אותו.

" ייתכן שישכחו מה אמרת, אך לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש."
קרל ו. בוכנר

לקוחות מספרים על הסדנה של שרית עדי
WhatsApp chat