המגזר הקמעונאי

השיטה המשולבת

המגזר הקמעונאי2018-12-18T11:59:04+00:00

שיטה ייחודית ויעילה להשגת מטרות הארגון בשוק הקמעונאי עבור עסק קמעונאי המונה 5 עובדים ומעלה כגון מסעדות, בתי קפה, רשתות מזון מהיר, רשתות אופנה, קניונים, מרכזים מסחריים ועוד.

השילוב של למידת השטח ותפירת סדנה עבורו הוא הכרחי לקבלת תוצאות יעילות לטווח ארוך.

"עם קצף, בלי קצף, מפורק, רותח, פושר, חצי מים, נטול, פטרוזיליה בצד, בזיליקום מתחת. תחתכו לי את הסלט עכשיו ואל תביאו סלט מאתמול. הירקות קרים מידי, חתכתם ושמתם את הסלט במקרר ואז הגשתם לי אותו?"

לאחר הרבה שנים בתחום המסעדנות של בתי הקפה והמסעדות אני מכירה היטב גם את הלקוח.

אז הוא נכנס לראשונה בזכות המותג, הלוגו ועיצוב המסעדה, אבל מי ידאג להחזיר אותם שוב? מי אחראי לזה שהם יבואו לשבת אצלך אחרי הדלקת הנרות של הילדה בגן?

כיצד זה עובד?

  • הגעה לארגון על מנת ל"טעום" את חווית השירות כלקוח.

  • צפייה, למידה וכתיבת לקחים וצרכים לשימור ושיפור.

  • בניית הסדנה למנהלי הסניפים ואחראי המשמרת.

WhatsApp chat